In het onderwijs heerst een groot tekort aan personeel. Voor ONC Clauslaan in Zoetermeer maakte Studio BiB een wervingsfilm om...
In korte documentaires schuilt de kracht van authenticiteit. Ingestudeerde teksten, acteurs, een gelikte voice-over blijven achterwege. Kijkers kunnen heel goed echt van nep onderscheiden. En echtheid schept vertrouwen. Laat een korte documentaire maken over jouw dienst, product, project, organisatie of bedrijf en breng mensen met jouw boodschap in beweging.
In het onderwijs heerst een groot tekort aan personeel. Voor ONC Clauslaan in Zoetermeer maakte Studio BiB een wervingsfilm om...
Finalist Prins Friso Ingenieursprijs 2024, dr. ir. Christoff Heunis en ceo van de startup Flux Robotics, kwam zeven jaar geleden...
De video’s werden vertoond op de dag van de uitreiking van de Prins Friso Ingenieursprijs in de Haagse Hogeschool. Onder...
Finalist Prins Friso Ingenieursprijs 2024, prof. dr. ing. Kim Ragaert, is hoogleraar circulaire plastics aan de Universiteit Maastricht en houdt...
‘Vele druppeltjes maken het vat vol. Ik ben blij dat ik in die stroom mijn druppel mee kan geven.’
...
'Als ik er niet meer ben, kan ik er iets aan doen. Dat vind ik een heel mooi idee.’
...
André koos ervoor Oxfam Novib op te nemen in zijn testament. André heeft een passie voor punk muziek. Hij ziet...
Ina en Herman kozen ervoor Oxfam Novib op te nemen in hun testament. Met hun nalatenschap zorgen ze voor meer...
Voor Campus@Sea maakte Studio BiB een korte film over de Proeftuin op de Noordzee. De Proeftuin op de Noordzee is...
Wereldwijd zijn er 3 mensen genezen van hiv, waaronder Adam. Voor het Aidsfonds maakte ik een korte film over zijn...
In opdracht van Lijn1 maakte Studio BiB een film voor de campagne aftrap van een Gezond en Gelukkig Den Haag.Elke...
Studio BiB maakte een korte documentaire / promotiefilm voor de nieuwe T-Shirtlijn van Face This op Lombok. In 2018 werd...
Korte documentaire over de Haagse Community tegen Eenzaamheid. Deze videoproductie is gemaakt in opdracht van de gemeente Den Haag.
3 studenten en een hoogleraar vertellen in deze promotiefilm over het Erasmus Honours Law College. Het Erasmus Honours Law College...
In opdracht van de Erasmus School of Law maakten we een promotiefilm voor de dubbele master Toga aan de Maas.Toga...
Beachvolleyballers Dirk Boehlé en Steven van de Velde hebben een doel, de Olympische Spelen in Tokyo 2020. In deze korte...
In opdracht van de Erasmus School of Law maakten wij een promotiefilm voor ESL's Executive Masters. In deze...
Voor Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed maakte we een kort documentaire over Schokland. In het huidige werelderfgoed Schokland, een...
In opdracht van reclamebureau MCR maakte we voor de gemeente Den Haag een promotiefilm voor het International Moot Court....
Voor de Erasmus School of Law maakte Studio BiB een korte promotiefilm over het promotieonderzoek van criminoloog Robby Roks....
In opdracht van uitgeverij Scriptum maakten we een promotiefilm voor het fotoboek The Dutch and their Bikes van Shirley...
Verbonden door Water is een korte documentaire over het belang van het maritieme erfgoed voor Nederland...
Hilman is een meubelmaker en gepassioneerd surfer. In het bouwen van houten peddels komen zijn passies voor hout en de...
Het merovingisch grafveld in Borgharen (gemeente Maastricht) is onlangs afgedekt met worteldoek, gaas en grind. Directe aanleiding...
Bedrijfsfilm voor Gezond aan Zee. Gezond aan Zee is een multidisciplinair gezondheidscentrum in de haven van...
Raisa, Celine en Imane, 3 jonge sterke vrouwen vertellen over hun wijk Spangen gelegen in Rotterdam. Ze nemen de kijker...
Korte documentaire over de bescherming van het scheepswrak de Burgzand Noord 3 in opdracht van de Rijksdienst voor het Cultureel...
In opdracht van Doen Evenementen maakte Studio BiB een bedrijfsfilm van het FAST Surfdorp. De muziek in de film is...
Trailer voor de documentaire ‘Onbekend maakt Onbemind’ voor de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed. Hoe krijg je gemeenten...
De korte documentaire ‘De Fluisteraars van de Zee’ behandelt de problematiek rondom de bijvangst van bruinvissen...
In deze documentaire vertelt Henk Vink over zijn leven op zee. Niet alleen op zee maar ook op land blijft...
In deze documentaire vertelt Rotterdams historicus Cees Zevenbergen over de geschiedenis van de Rotterdamse marktwereld...
Korte documentaire in de youtube serie Kijk Nou van zorgorganisatie Middin. Elke zondagochtend staan cliënten van woonlocatie Binnenklingen met smart...
Kijk Nou is een documentaire serie van zorginstelling Middin. Studio BiB maakte een aflevering met Meryem in de Tweede Kamer...
Een korte documentaire over de haagse surfers Julian van Vliet (de Dingdoctor) en Dim Rooker (Ongetemd). Zij vertellen over hun...
Promotiefilm voor het boek Voetbal is psychologie van Jeffrey Wijnberg. We maakten deze promotievideo in opdracht van uitgeverij Scriptum....
Studio BIB verstaat de kunst van het luisteren, ordenen, evalueren en daarna (esthetisch) visualiseren. Het is altijd een genot met BIB te kunnen werken omdat ze volledig vanuit een passie gaan voor hun werk. De samenwerking is professioneel, plezierig en stimulerend. Bij BIB gaat het om meer dan de 'looks'. Er wordt intelligent scherp meegedacht om de visualisatie te bouwen op een conceptueel solide fundament.
Met een haast kinderlijke nieuwsgierigheid maakt Studio BiB zich de materie eigen, zonder daarbij de kritische blik van het objectieve te verliezen. Daarmee weet Studio BiB verrassende invalshoeken te vinden en deze te verwerken in prachtige beelden.
Ik heb de samenwerking met studio BIB als zeer prettig ervaren. De heren hebben de gave om exact de juiste compositie in beeld te vatten. De nauwe samenwerking maakt van het eindproduct een teamprestatie. En de spin-off van de filmpjes is boven verwachting.
Studio BiB weet mooie verhalen te vertellen. Zowel inhoudelijk als esthetisch. Elke video-opdracht die we bij ze neerleggen mondt uit in een visueel feestje en weet de juiste snaar van onze doelgroep te raken. Een aanrader voor iedereen die 'iets' met video wil.
Studio BiB kan zich goed inleven in een specifiek marktsegment en zorgt ervoor dat de boodschap op een rustige, betrouwbare manier wordt overgebracht aan de doelgroep.